Hodinovka: 30 — 40 €
Úroveň: Mid ⭐️⭐️
Registrovaný: 23.06.2021
K Visual merchandisingu som sa dostala už počas štúdia na vysokej škole a venujem sa mu už viac ako 5 rokov. Visual merchandising je kombinácia marketingu, retailu, psychológie zákazníka a umenia, ktorá vytvorý pozitívny customer experience a je neoddeliteľnou súčasťou firemnej značky.
Začala som už ako intern v Adidase a neskôr som pracovala pre luxusnú značku Cartier v Londýne. Tu som sa naučila ako urobiť customer experience niečím výnimočným a pracovala som na skvelých projektoch v rámci celej UK. Spolupracovala som na otvorení Cartier butikov v Harrods, Heathrow T3 a flagship New Bond Street. Riadila som vlastné projekty pri uvedení produktov na trh a zabezpečovala bezchybný vzhľad ako butikov v Londýne, tak aj sieť viac ako 50 multibrandových predajní v UK.
Po návrate na Slovensko som pracovala pre Bepon ako Visual merchandising manažér a neskôr som si rozšírila portfólio aj o online B2B marketing.
V súčasnosti študujem aj interiérový dizajn.
Ekonomická univerzota v Bratislave, odbor Marketingový a obchodný manažment
Portfólio poskytnem na vyžiadanie.