pretlak

Pracovné ponukyFreelanceriFirmyCenníkMagazín

Sponzorované

4ME MEDIA sa mení na imagons a prináša omni channel marketing

Tomáš Nagy, 26.7.2021

4ME MEDIA funguje na našom trhu už 13 rokov a mnohí z vás sa uchádzali u nich o prácu aj cez náš web. Po viac ako dekáde sa rozhodli prejsť kompletným rebrandingom a priniesť 🦄 klientom úplne nový prístup a zážitok z marketingu. Viac o tejto zmene nám prezradili zakladatelia agentúry – Štefan Schmidt a Miroslav Nagy (nie, nie sme rodina).


Kedy vznikla ✍️ vaša agentúra a čomu sa zo začiatku venovala?

Štefan: Vznikli sme v čase hospodárskej krízy v roku 2008. Aj napriek náročnému obdobiu v začiatkoch sme tu už 13 rokov. Dôvodom nášho vzniku bolo, že sme chceli komplexne zabezpečiť marketingové služby pre našich klientov, čiže fullservis v oblasti marketingu. 

Miro: Na začiatku sme 4ME MEDIA tvorili iba my dvaja, zopár externistov a freelancerov. Ešte teraz si spomínam na pocit, keď sme si prenajali prvú kanceláriu a nastúpil k nám prvý interný človek.

Zdroj: imagons
Zdroj: imagons
Zdroj: imagons


Ako to vyzerá dnes?

Miro: Náš prvý office sme už dávno vymenili a aktuálne je nás – interných členov desať, plus externisti… no niektoré veci sa nezmenili. Stále sme presvedčení, že kreatíva má byť v prvom rade funkčná a napĺňať ciele klientov. Rovnako stále veríme, že sa dá fungovať na princípe férového a ľudského prístupu ku klientom, zamestnancom či partnerom. Stále chceme robiť veci najlepšie, ako sa dá a riadiť sa výrokom “Be the change you want to see in the world”.

Štefan: Dnes je čas na zmenu. A to, že je to v čase ďalšej krízy… to je len tak trochu neuveriteľná zhoda náhod. Počas našej existencie sme nadobudli mnoho skúseností a know how, ktoré vieme efektívne využívať v prospech našich klientov. V posledných rokoch sme sa profilovali viac ako online agentúra. Ako nám ukázala 👀 aj pandemická doba – transformácia klientov do online prostredia bola nutná a tak nastal čas na zmenu aj u nás.

Zdroj: imagons
Zdroj: imagons

Ako ste sa dostali k reklame a marketingu a čo to vás znamená?

Miro: Marketing a reklama je všade okolo 🌏 nás. Už si ani nespomínam, kedy prvýkrát som s ňou prišiel do styku, no svet marketingu ma pohltil. Fascinujú ma na ňom takmer neobmedzené možnosti, ako niekoho informovať, motivovať či presvedčiť, aby uprednostnil tú ktorú službu či produkt pred inými. Študoval som automatizáciu a umelú inteligenciu, a tieto odbory sú v súčasnosti v marketingu čoraz viac žiadané, ba až nenahraditeľné.


Štefan:
Marketingom žijem už odmalička, od štúdia na základnej umeleckej škole, strednej v odbore propagácia, či vysokej škole zameranej na strategický marketing a marketing manažment, kde som si prešiel viacerými marketingovými fázami, až po moje súkromné “vymýšľanie” rôznych domácich kreatív. Marketing is my life. 🥳

Okrem toho sa vo mne nezaprie aj „obchodník“, ktorého mám v krvi po mojom otcovi.

Zľava Miro a Štefan | Zdroj: imagons


Vieme prví: Len nedávno ste prešli kompletným rebrandingom. Okrem zmeny názvu, čo všetko obsahuje?

Miro: Najprv by som sa pristavil pri zmene názvu. Za 13 rokov sme už vyrástli 🚀 z pôvodnej značky a preto je tu imagons – omni-service creative agency. Okrem iného mena prinášame aj iný prístup k marketingu so špecializáciou na omni channel marketing. Snažíme sa edukovať klientov aby viac porozumeli tomu, čo pre nich vytvárame, aký dosah to pre nich bude mať a naučiť ich, že marketing pre nich nie je zbytočný náklad, ale efektívna investícia.

Omnichannel marketing nie je v komunikácii medzinárodných značiek úplná novinka. V imagons sme názoru, že aj malé a stredné firmy u nás si zaslúžia poskytovať svojim spotrebiteľom plynulý zákaznícky zážitok a vďaka tomu expandovať.

Štefan: Iný prístup a úplne iný pohľad na marketing ako taký. Omni riešenia dávajú klienta do stredu pozornosti – čiže personalizovaný marketing, ktorého účelom je nenútene a plynule sprevádzať spotrebiteľa vo všetkých fázach jeho nákupného procesu až do úspešného konca.

Zdroj: imagons
Zdroj: imagons


Čo bolo primárnou motiváciou na takúto zmenu?


Štefan:
Trendy, doba a hlavne motivácia poskytovať klientom ešte lepší zážitok z nákupu. A v konečnom dôsledku, prinášať zisk naším klientom.

Miro: imagons je spojením anglických slov Imaginative a Solutions. Je o nápaditých riešeniach a funkčnej kreatíve. Kreatíva musí v prvom rade fungovať, preto pri jej tvorbe vychádzame z dát a nie dohadov. Zákazníkom chceme naďalej poskytovať prvotriedny klientsky servis a okrem toho, ako prví prinášame do našich končín omni channel.

Kde začať so zmenami, ak nie u seba samých?


Zmení sa aj váš focus z pohľadu klienta?


Štefan:
Zameranie fullservisu v podstate ostáva rovnaké, ale inak poňaté. Gro je poskytovať našim klientom ešte efektívnejšie 💡 riešenia. Samozrejme, celé je to postavené na online AI riešeniach, ktoré už s nami sú viac rokov, a o ktorých často bežný užívateľ nevie, ako veľmi ho ovplyvňujú. 

Miro: Ako hovorí aj Števo – sčasti áno. Stále dokážeme pre našich klientov zabezpečiť všetky marketingové služby ako boli zvyknutí doteraz. Avšak s novým nadhľadom, ktorý nám poskytuje omni channel. To pre našich klientov znamená efektívnejšie výsledky a v prípade úspešne implementovanej omni channel stratégie aj nové možnosti ako pracovať so zákazníkmi, dlhšie si ich udržať, zlepšiť ich zákaznícku skúsenosť a v konečnom dôsledku aj zvýšiť výnosy.

Zdroj: imagons
Zdroj: imagons


Čo môžu čakať od tejto zmeny aj kolegovia, prípadne dotkne sa to aj vašej firemnej kultúry?

Štefan: Samozrejme. Predovšetkým sa všetci musíme naučiť pozerať OMNI očami a vnášať do každého projektu tento nový prístup. 

Miro: Presne tak. Omnichannel marketing vyžaduje iný spôsob myslenia a “omni pohľad na vec”. Zákazníka stavia doprostred a pri každom strete so značkou zabezpečuje plynulý a personalizovaný zážitok vďaka výmene informácií v reálnom čase. Veľa sa s klientmi rozprávame a vnímame, aby sme čo najlepšie spoznali ich značku.

Do firemnej kultúry sme zakomponovali ako povinnú výbavu aj myslenie Out of the box a snažíme sa ho podporovať.

Momentálne máte otvorené 4 pozície, povedzte v krátkosti koho hľadáte?

Miro: Tým že rastieme, hľadáme a v najbližšej dobe aj budeme hľadať k sebe nové posily rôznych oblastí a s rôznymi skills. Čo by však malo byť pri všetkých pozíciách a nových členoch tímu spoločné, je súlad s našimi osobnými hodnotami. Zaujímajú nás ľudia, ktorí sa chcú učiť a neustále napredovať. Sú otvorení novým možnostiam, neboja sa myslieť mimo škatule a vystúpiť z komfortnej zóny, ak je to potrebné.

Mali by byť féroví a ich hnacím motorom je snaha pomôcť klientovi a poskytnúť mu riešenia najvyššej možnej kvality.

👉 Pozri aktuálne pracovné ponuky od imagons


O agentúre

imagons je omni channel marketingová agentúra so sídlom v Bratislave, ktorá poskytuje svoje služby naprieč celým Slovenskom a pre niekoľkých klientov aj v zahraničí. 13 rokov fungovala pod názvom 4ME MEDIA. Aktuálne ju tvorí 10 stálych 👨‍💻 členov (kreatívcov, accountov, developerov a analytikov) a pripravuje sa na ďalší rast.

Viac nájdeš na www.imagons.com alebo ich Facebooku.

Podobné články

Navrch stránky To top