pretlak

Pracovné ponukyFreelanceriFirmyCenníkMagazín

Nedostupný

Vladislav Martynek

Marketér a content creator

Skill: Mid

Hodinovka: 3050

MarketériFilmIdeamakingRedactorVideo EditingPhoto/VideoFacebook Business ManagerLinkbuildingStrategyConsultingSEOSocial MediaContent MarketingGoogle AnalyticsMediaEnglishLeadership/ManagementGermanMarketing ManagementEvent

Po doštudovaní vysokej školy som začal svoj vzťah s digitálom ako grafik po dobu troch rokov. Následne som túto prácu zanechal a začal som sa venovať tvorbe obsahu pre sociálne média a web. Vybudoval som outdoor komunitu na sociálnych sietiach bez použitia peňazí na reklamu a čisto cez tvorbu orig nálneho obsahu.


Ak by som mal vypichnúť niečo čo ma najviac baví tak je to asi pretavenie idea makeing- u do obsahu, ktorý v stručnej forme povie divákovi čo najviac.
Všeobecne ma dosť baví "content creation" a zrejme v tejto sfére som strávil aj najviac času s tým, že som to nasadzoval na sociálne siete pre komunity, ktorých sa daný obsah práve týkal.


Strávil som 4 roky študovaním, komunikovaním a poradenstvom pre ľudí na sociálnych sietiach okolo outdoor výbavy. Vďaka tejto skúsenosti mám dobrý prehľad o organickom správaní ľudí na sociálnych sietiach. Vidím rozdiely medzi instagramom, youtubom a facebookom v tom aký obsah lepšie funguje Napriek tomu, že sa to neustále mení.


Outdoor komunitu zo sociálnych sieti som zaťahoval aj do fyzického sveta a to organizovaním lezeckých kurzov a iných outdoor eventov.


V neposlednom rade som sa naučil SEO pravidlá, ktoré vyžaduje Google pre písanie článkov a správne nastavenie fotiek, tak aby tieto články zaraďovalo organicky medzi prvé. Tak isto ovládam aj SEO nastavenia pre Youtube videá a zákonitosti o viditeľností týchto videí na youtube.


Po novom budujeme malý outdoor eshopik v ktorom postupne natáčamé videá pre produkty a párujeme ich medzi sebou.


Globálne ma baví celé toto poznanie dať dokopy a vytovriť tak marketingovú stratégiu pre aktuálny projekt.


Milujem pohyb po horách odkiaľ som si odniesol aj vzťah k výzvam kde sa treba prekonávať.
Na záver by som asi dodal, že neustále sledujem nové trendy ohľadom tvorby obsahu videí a sociálnych médií.


Za celých 7 rokov tvorenia obsahu som sa naučil :

  • vytvárať obsah v podobe videí, fotiek a článkov
  • plánovať a nasadzovať tento obsah pre sociálne média
  • SEO nastavovanie článkov a videí
  • komunikáciu s komunitov v komentároch a súkromných správach
  • linkbuilding pre značky a potreby vlastného brandu
  • komunikovať s partnermi ohľadom zákaziek a content managment-u
  • použivať plánovacie tool-y ako Buffer

Vzdelanie

Vyštudoval som 5ročné mediálne zameranie na fakulte prírodných vied v Žiline s názvom odboru Mediamatika. To mi dalo odraz a smerovanie ku kľúčovému samoštúdiu s grafikou, videom a tvorbou obsahu ako takou.

Portfólio

Pred 7 rokmi som založil outdoor portál Tyger.sk.
Najprv som začal s:

  1. Facebook kde je teraz takmer 5tisíc fans https://www.facebook.com/tyger.sk
  2. Webom www.tyger.sk
  3. Youtubom kde je momentálne 3870 subscriberov https://www.youtube.com/tygersk
  4. Instagramom kde je momentálne 3920 followerov https://www.instagram.com/tyger.sk/

Najviac si asi cením vymyslenie a vytvorenie prvého skialpinistického seriálu vo V4, Európe a možno aj vo svete. Seriál ma 21 dielov, vytvoril som ho s budgetom 500 eur a mal za následok rast celej platformy tyger.sk na všetkých sociálnych sietiach. Príno pre českú a slovenskú bol enormný. Neboli použité žiadne prostriedky na propagáciu a seriál sa šíri organicky. Zatiaľ má cca 220 tisíc prezretí.


Tú istú paralelu som vytvoril aj s lezeckým seriálom kde si drží svoje prvenstvo len vo V4. Považujem ho za úspešný práva vďaka tomu, že vznikol takmer bez podpory značiek a slúží ako základný piler poznania o lezení pre začiatočníkov.

Web

LinkedIn

Instagram

Navrch stránky To top