pretlak

Pracovné ponukyFreelanceriFirmyCenníkMagazínNOVÉ

Go back Späť
Marketéri

Martin Kováč

🏆 Krotiteľ online marketingovej komunikácie

Skill: Senior

Hodinovka: 1335

#Ideamaking#Copywriting#B2B Marketing#E-mail Marketing#Exponea#Consulting#Strategy#Account Management#Proofreading#Microsoft Excel#Project Management#Google Search Console#Social Media#SEO#Web Design#User Experience #Wordpress#Frontend

Som, ako to jemne povedať, človek, ktorý hľadá klienta, partnera, zamestnávateľa, ktorý zdieľa rovnaké hodnoty ako ja.


Online marketingom žijem. Nie som lord Voldemort. Zaujímam svoje miesto a som tým, koho meno sa používa ako predajný a skúsenostný argument. A nie som “brouk Pytlík” aj keď za 17 rokov v tomto biznise som už prešiel rôznymi fázami. Som vyprofilovaný skúsený onlineový pracant s výraznou chuťou.


Silácke reči? Predstavte si, že tu existuje človek, ktorý patrí obsahovému marketingu a výskumu rovnako ako copywritingu, email marketingu alebo sociálnym sieťam. J|e doma v analytike, ktorá je nedeliteľnou súčasťou tohto kolotoča a chápe, že môžem byť ako chce kreatívny, ale pokiaľ bude vychádzať z intuície a nie z čísel, je úspech skôr náhodný ako zaručený. Tak to som ja.

Portfólio

Moje skúsenosti? Dala by sa o tom iste napísať dizertačka, ale ja to zhrniem na nevyhnuné minimum.


Začal som ako frontendový kóder. Makal som 8 rokov pre poprednú sieť komunikačných agentúr Publicis/KNUT, v čase, keď ani nevedeli o tom, že sa to volá online, kde som mal možnosť pracovať pre klientov ako bol Whirlpool, OTP banka, SHP Harmanec, Komunálna Poisťovňa, či Orange.


Svoj talent som zúročoval pre stávkovú kanceláriu Fortuna či pre predajcov automobilov roka Hyundai, Nissan, Ford. Výzvou mi bola napríklad aj práca vo výskume spotrebiteľského správania pre klientov ako Hyundai alebo Dexia Banku či takmer dvojročná práca ako projektový manažér na online aktivitách spoločnosti Orange.


Pripravoval a riadil som spustenie úspešného marketplace-u SuperSoused.cz od prvotných výskumov, cez stratégiu, komunikáciu až po final a moje úsilie vo vlastnej réžii pod názvom Slovenská debnička skončilo predajom projektu spoločnosti Lokapetit. Dalo mi to iný pohľad na veci, konverzie, ľudí a ich potreby, ktoré sa diametrálne líšia od big data. Slovenskej debničke predchádzal projekt Fuudy, ktorý bol vo svojom čase najnavštevovanejším portálom healthy food lifestyle.


Napokon som nadobudol presvedčenie, že budem určite žiadaným prínosom aj na strane klienta a vstúpil som do radov spoločnosti Profesia, kde som ako špecialista na CZ trh, email marketér a ads manager pracoval do mája 2017. Leto som strávil so svojimi synmi, lebo som bol presvedčený o tom, že takýto sabatikal si zaslúžim ja i oni.


Pôsobil som ako marketér pre retailového výrobcu a predajcu elektroniky a to najmä vo výskume, emailmarketingu a customer loyalty, aby som sa potom pustil v Dognete do hrotenia interných projektov, kde moja práca skončila a momentálne pôsobím - tak ako koniec-koncov posledných 10 rokov, v pozícii marketéra seniora a konzultanta pre marketing. Dostal som však chuť pracovať na niečom, čo má väčší zmysel ako toner, televízor, či žiarovka.

Ocenenia, certifikáty

Školenie Strategický webdizajn pod vedením Jana Řezáča a Jana Kvasničku
Školenie Strategická optimalizácia pod vedením Jana Řezáča a Jana Kvasničku
Školenie Strategický výskum pod vedením Jana Řezáča
Školenie a workshop UI/UX pod vedením Jana Ambroža
Školenie a workshop GDPR v marketingu pod vedením elegal
Školenie a workshop Content marketing v Sherpas
Emailmarketing workshop pod vedením Jakuba Čižmařa
Emailmarketing workshop vo Vivmail
SEO školenie a workshop pod vedením Tibora Petáka
Školenie a workshop Exponea

LinkedIn

Navrch stránky To top