Pracovné ponukyFreelanceri🔥PRO

Nedostupný

Peter Borko

Fotograf

Hodinovka: 2525

Úroveň: Senior ⭐️⭐️⭐️

Registrovaný: 15.06.2020

KreatívciPhoto/VideoRedactorIdeamakingCopywritingCreative DirectionPRStrategyConsulting

Bývalý novinár, ktorý presedlal na marketing a public relations, šikovný s fotoaparátom v ruke, schopný editovať fotografie (Lightroom, Photoshop), robiť základnú grafiku (Illustrator), písať scenáre a realizovať ich produkčne a režisérsky, strihať videá (Premiere) a myslieť komplexne vo svete dnešných a aj zajtrajších marketingových nástrojov.

Vzdelanie

Dral som lavice v Brne na Masarykovej univerzite a zameral som sa na Mediální studia a žurnalistiku.

Portfólio

Fotografické portfólio (optimalizované pre desktop)
https://www.peterborko.sk/

Každý pohyb sa ráta!
https://www.proenzi.sk/kazdy-pohyb-sa-rata
Pre spoločnosť STADA a jej produkt, výživový doplnok Proenzi, som pripravil awarenessovú kampaň. Jej cieľom bolo
podporiť ľudí v aplikovaní zdravšieho životného štýlu. Stál som za hlavnou ideou kampane, ktorá tvrdí, že aj keď je ťažkénájsť si denne hodinu na cvičenie, tak aktivity si môžeme počas dňa nazbierať menšími činnosťami, ako napríklad chôdza po schodoch, či office jóga a týmto naplniť odborníkmi odporúčanú kvótu. Je to len o našich rozhodnutiach.
V tejto kampani som ďalej stál za scenármi videí, produkčne zastrešil ich tvorbu, vyhotovil fotografie z nakrúcania, ktoré sme použili v publikovaných PR materiáloch a na produktovom webe proenzi.sk, ktorý som spolu pripravoval.
Pre túto kampaň som ďalej dojednal spolupráce s influencermi, pripravil PR články pre platené médiá a napísal textový obsah na produktovú stránku, produkčne zastrešil tvorbu piatich video lekcií, hlavného kampaňového videa a piatich krátkych reklamných spotov.

Deň súkromného podnikania
https://youtu.be/tZQuDAvHKeU a ďalšie v sérii
Deň súkromného podnikania (DSP) je aktivita spoločnosti METRO Cash & Carry. Mojím zadaním bolo navrhnúť formu videís influencerom a následne po schválení klientom pripraviť celú video kampaň. Práca na projekte pozostávala z tvorby scenárov pre päť videodokrútok, organizácie štábu a priestorov na nahrávanie, práce s hercami a komikom Michaelom Szatmarym, nahrávania voice over v štúdiu, prípravy grafických podkladov a postprodukcie videí. V roku 2019 sa aj vďaka videám prihlásil do DSP rekordný počet podnikateľov.

Podnikateľská fiesta
https://youtu.be/4MYzNrRZXOY
Celodenná konferencia v priestoroch Slovak Business Agency je jednou z vedľajších aktivít DSP. Jej tretí ročník som zabezpečoval organizačne, čo obnášalo návrh rečníkov a ich schvaľovanie s partnermi, ich oslovenie a dohodnutie podmienok, prípravu obsahu diskusií, brief moderátora a rečníkov, zabezpečenie cateringu, sprievodného programu,hladkého priebehu podujatia na mieste, vzťahy s médiami a partnermi a čiastočne aj promovania eventu.

Interná komunikácia METRO Cash & Carry
https://youtu.be/M5krwAV6-XM
Potreba nového technologického vybavenia v prevádzkach na Slovensku sa dá materskej firme v Nemecku komunikovať aj zaujímavým a vtipným spôsobom. Pre video som spracoval námet, ktorý som po schválení klientom rozpracoval do podrobného scenára, dohodol štáb a priestory pre produkciu, realizoval režisérky a zúčastnil sa postprodukcie.

Odborná konferencia pre spoločnosť Lordship a krátky dokumentárny film
https://youtu.be/cXBYmzYQMr0
Pre potreby spoločnosti LORDSHIP, ktorá vlastní budovu bývalého Hotela Kyjev v centre Bratislavy, som realizoval krátky dokumentárny film o histórii námestia. Realizácia pozostávala zo spolupráce s RTVS a získania archívnych materiálov (vyhľadanie a získanie práv), prípravy scenára, nahrávania video materiálov a voice over a účasti na postprodukcii. Video bolo prezentované po prvýkrát účastníkom odbornej konferencie o budúcnosti Hotela Kyjev. Podujatie, ktoré som pripravoval, moderoval Ján Gordulič, účastnili sa na ňom zástupcovia magistrátu, starosta Starého Mesta s jeho zamestnancami a odborná verejnosť, ako napríklad prof. Dr. Ing. arch. Henrieta Moravčíková zo Slovenskej akadémie vied a ďalší.

Kelt pomáha prírode
https://youtu.be/e78KQDv5BDI
Pre spoločnosť HEINEKEN som realizoval dva ročníky aktivít Kelt pomáha prírode. V prvom rade išlo o nadviazanie spolupráce s Nadáciou Ekopolis, ktorá nám pomohla vytipovať aktívne občianske komunity. Aktivity, na ktoré im prispel Heineken, som dokumentoval so štábom. Na eventoch som zabezpečoval nielen nakrúcanie a fotografie, ale aj catering, či následné promovanie dosiahnutých výsledkov.

Ocenenia, certifikáty

Za prácu v tímoch, ktoré som viedol, sme získali dve prvé miesta v súťaži PROKOP. Jednu trofej, ktorú som rozbil cestou domov z eventu, mám stále u seba.