Pracovné ponukyFreelanceri🔥PRO

Nedostupný

Filip Lehotský

Copywriter, idea maker, PR specialist

Hodinovka: 3050

Úroveň: Senior ⭐️⭐️⭐️

Registrovaný: 11.05.2020

KreatívciCreative DirectionCopywritingIdeamakingRedactorE-mail MarketingPRSocial MediaConsultingProject ManagementAccount ManagementEventAudioHR

✅ Mám rád dáta, jednoduchosť a skutočný úžitok
❌ Nemám rád klamstvá, manipulácie a bullshit

Chcem robiť veci s ozajstným úžitkom pre zákazníka. Pokiaľ je kvalitný produkt ponúknutý vo vhodnom čase vhodným spôsobom vhodnej cieľovej skupine za férovú cenu, predáva sa sám, ako koncerty Jaromíra Nohavicu. Marketing potom plní skôr úlohu propagácie, nie manipulácie. Nemám rád zavádzanie, zahmlievanie, všeobecný reklamný balast a vatu. Hľadám vždy jednoduché riešenia. Zákazníkovi treba urýchliť rozhodovanie a pomôcť mu s nákupom.

  • Najväčšiu skúsenosť mám s direct-marketingovými kampaňami vernostných programov. Pracoval som na GOPASSe (Tatry Mountain Resorts), NAY, Medusa Group aj ovocných štavách UGO (Kofola). Som zvyknutý pracovať s dátami, hypotézy si potvrdzovať analýzami a vyhodnocovať si svoju prácu spätne.
  • Ako PR manažér som pracoval pre Davida Kollera (LUCIE) počas posledného slovenského turné, na jazzovom festivale, aj rockových koncertoch Korn, Judas Priest a Limp Bizkit.
  • Najsilnejší sa cítim v kreatíve, práci v tíme a copywritingu. Prihováral som sa mamičkám na materskej, lyžiarom, pivárom, chudnúcim 50-tničkám, aj počítačovým fanatikom. SMS kampane do 160 znakov ma naučili stručnosti a AB testingy boli dátovým zdrojom pre skvalitňovanie celej user-experience.

Vzdelanie

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave - marketingová komunikácia (Mgr.)